1986-87: Secrets & Lies
S1, E4: It's 1986, and New Yorkers are fawning over five seemingly unstoppable icons: Donald Trump, Ivan Boesky, Leona Helmsley, John Gotti, and Rudy Giuliani. Every day seems to bring a new celebration of their success. But there are secrets behind that success - dark secrets. And when the truth finally emerges and the public learns just who their heroes really are, the consequences are devastating.