2 Tuff 2 Watch/Cuddle Buddy
S2, E10: The kids stage a Tufflips movie-marathon, but staying awake through every cheesy flick proves tougher than they expected.Craig is desperate for cuddling after he sees the neighborhood pets receiving so much tender affection.