S1, E2: As Giles pursues the attention of enigmatic Octavia Vermont, he upsets the school jock, Josh Montana, who idolizes the exceptionally vain Coach Shane. But that is the least of his problems. The school principal, Violet Profusion, is revealed to be involved with Lew Siffer, local frightening entrepreneur of questionable repute. Giles is paranoid with a distinct feeling that he is being watched.