22 for 30
S28, E17: In this parody of a cable sports show, Bart goes from delinquent with detention to the star basketball player at Springfield Elementary. Lisa covers Bart’s success for the school paper, and Homer becomes the team’s coach. Things go awry when Bart gets involved with the mafia.