22,000 Foot Fall
S4, E28: Jamie and Adam take the plunge on a myth that originated in WWll and detonate the biggest explosion in MythBusters history! In the meantime, the light and shade to the biggest MythBusters explosion ever is provided by Light's ON/OFF.