S1, E4: Ellen and Brian devise a plan with their kids to escape from Duncan. Meanwhile, Duncan's wife, Nina (guest star Francie Swift – House of Cards, The Good Wife), tells him that she wants to discontinue her treatment and spend her time with her husband and daughter.