시즌 2, 에피소드 11: Finch goes undercover as a high school substitute teacher to protect a teenage genius who reminds him of his own adolescence as a child prodigy, while Carter undertakes a dangerous mission to stop the FBI from discovering that an imprisoned Reese is the “Man in a Suit.”