3 Minutes to Midnight
S3, E11: Kiera and John Doe confront the harsh realities of their relationship's origins while both are put in danger by a direct attack from Liber8. Meanwhile, family bonds are strengthened as Alec grapples with the fact that his new invention is responsible for Jason's increasingly strange behavior.