시즌 1, 에피소드 3: Sky pursues Dan but both get caught in a Barb trap and are taken prisoner. In the Barb camp they meet the warrior queen, Zora, and attempt to arrange a meeting of reconciliation between the Barbs and Ants. Meanwhile, the Privileged tribe is revealed to be the real threat.