T1, E3: The couple, Sung Dong-il and Jin Hee-kyung, celebrating their wedding anniversary. The scene of the date becomes a mess with the unexpected appearance of people who interfere with them. Meanwhile, Kim Gwang-gyu, who heard the news of Oh Hyun-kyung's blind date, became complicated.