S1, E3: After a failed attempt at heroism, Giles continues to investigate the anomalies of Sunset Cove. While the rest of the school is distracted by a new line of designer clothes which all believe would look very cool on hot hunks and babes at the beach, Lew Siffer concludes negotiations with Violet Profusion on a new initiative: the art of youthful rebellion.