시즌 5, 에피소드 10: In the series finale, Carcetti maps out a damage-control scenario with the police brass in the wake of a startling revelation from Pearlman and Daniels. Their choice: clean up the mess...or hide the dirt. With his leads predictably drying up, McNulty asks Landsman to pull police off the homeless case--until a fresh homicide ramps up the investigation. A frustrated Haynes finds his concerns about Templeton falling on increasingly deaf ears. Convinced he has the upper hand but caught in a legal quandary, Levy plays a cat-and-mouse game with Pearlman. Bubbles debates whether to greenlight a newspaper story about his life; Dukie seeks out an old mentor for a loan; Marlo oversees a new co-op order as he maps out his next move. As the officers stage an Irish wake for another dearly departed officer, the seeds of the future are sown throughout Baltimore.