Day 5: 3:00 A.M. - 4:00 A.M.
S5, E21: As Agent Jack Bauer inches closer to bringing the culprits to justice, President Logan takes unthinkable and shocking measures to impede Jack’s progress. With CTU commanders Bill Buchanan and Karen Hayes covertly working together, a counterproductive dynamic is created. Meanwhile, Vladimir Bierko reenters the picture.