S3, E2: With the house reduced to carnage and Sophie losing even more faith in back-at-home boyfriend Joel, there are still plenty of beaches to party on. Holly ups her game in the pursuit of James and shows that she can take rejection very badly. Charlotte and Gaz come to a major decision, and for Vicky and Ricci, the perfect relationship bubble, explodes. It all ends in tears.