S3, E8: It's the final few days of Spring Break and the house is rocked by the loss of yet another member. In the last hours, to the disbelief of everyone, Ricci plans his proposal to Vicky, James and nurse Holly try out the suspension on the wheelchair and Charlotte clambers into bed with Gary. Down to the final five, Cancun has changed the Geordie Shore house forever.