S1, E4: The world had been plunged into a state of confusion after Itsuki makes his declaration. Seizaki urgently searches for Itsuki, but is confronted by the fact that Itsuki has not done anything illegal. In the meantime, Sekuro is sent to Seizaki’s office as the newly appointed secretary.