시즌 1, 에피소드 2: With acting boss Jackie Aprile dying of cancer, Tony prepares for a power struggle with Uncle Junior. Christopher and his associate Brendan make trouble for themselves when they jack a truck full of DVD players. Tony's mother Livia finally agrees to live in a retirement community. Big Pussy and Paulie Walnuts are sent to find a stolen car.