S4, E6: While investigating an anomaly at an estate, the team stumble across the wedding of ex-ARC member Jenny Lewis. Things go to plan until Matt and Emily inadvertently let a savage Hyaenadon through an open anomaly and Connor falls into a compromised position. As the creatures run riot, Jenny can’t help but fall back into ARC mode, as they return the creatures and restore order to the wedding.