4x4 - Pick-Up Trucks
T1, E2: What is the fascination behind these open pickup trucks? Off-road expert Kurt Sigl and Toyota specialist Alexander Wohlfarth find out, when they test the German VW Amarok and the classic Japanese Toyota Hilux on and off the road.