S1, E5: Giles is thrilled to have gained some new friends at Atlantis High, regardless of their quirks, and thought that he was the one who was always socially awkward. But his insecurities and problems seem to pale in comparison to all he encounters. And his inner child gives welcome advice on all that seems so surreal. Giles focuses on the one thing on his mind, the school play: Romeo and Juliet.