S9, E7: Following an intense and deadly shootout, Jack and Kate are in a race against time to save the life of a key player tied to the imminent terror threat. Meanwhile, Jordan Reed is ordered into the field on a perilous mission. Then, after President Heller engages Margot to end her savage attacks, he faces an unthinkable, game-changing decision.