S1, E5: After Don wins an award, his photo is featured in "Advertising Age." Don must deal with the fallout as the photo brings back a past he isn't ready to confront. Ken gets a short story published in the Atlantic Monthly, inciting jealousy among his colleagues and driving Pete to make an unorthodox request of his wife. Peggy overhears a startling conversation in the office and shares the secret with Joan.