6 Pack Band - Ae Raju
S1, E4: Presenting to you Brooke Bond Red Label 6 Pack Band's fifth single, ‘Ae Raju’, and this time with Bollywood’s biggest heartthrob, Hrithik Roshan! Hrithik and the 6 Pack Band come together to defeat DEFEAT, and make this world a more welcoming place.