S5, E16: Conrad and The Raptor help out an old friend whose heart problems reveal a bigger issue than they anticipated. Meanwhile, Devon treats a suicidal woman whom he thinks might be a good candidate for Deep Brain Stimulation. Then, Bell confronts the Medical Board about the cases he’s been investigating, and Billie and Trevor have an emotional reunion.