Сезон 1, серия 6: During his strict training process, Flame searches for a suitable sparring partner as preparations continue for the attack on the Ant tribe. Gwyn tries to settle into her life as a Privileged but can't help missing her brother. The Ants learn that the Warps have tricked them. Cass and Omar try to convince a reluctant Faygar to meet with Zora. Dan attempts to join the Barbs.