S1, E6: Despite his success in the school play, Giles seems to have slid back to square one. Could the break up of Antonia and Antony have anything to do with this? It complicates matters when 'their' friends attempt to console the heartbroken lovers. Dorothy encounters ninja warriors as she investigates the mysteries of the Vermont family home. Lew Siffer is on red alert. As his Violet Profusion.