S6, E1: 20 months after last season’s shocking season finale, when Jack Bauer was captured by Chinese government agents and taken battered and bloodied to points unknown, a series of horrific terrorist attacks rocks the nation. President Wayne Palmer, the strong-minded brother of the late President David Palmer, and his team of advisors, including Karen Hayes, Thomas Lennox and CTU colleagues Chloe O’Brian, Curtis Manning and Bill Buchanan, begin an unthinkable, nail-biting day.