S7, E9: On the morning that Jane is about to testify in a murder trial, she discovers that a key piece of evidence has been stolen. BPD has three days to re-solve the crime, or else the murderer may go free. When Frankie discovers Nina is a fan of magic, he decides to learn a few tricks to impress her.