S9, E10: With only three episodes remaining, Jack Bauer’s harrowing day crescendos as he pursues final leads at all costs. The emotional toll of the day’s events escalates when Kate Morgan learns the truth about her husband and Audrey confronts Boudreau about his duplicity. Making matters incredibly worse, the scope of the terror threat widens and the potential devastation reaches new heights.