S49, E47: 60 Minutes revisits the painful story of school children murdered at Sandy Hook Elementary in Newtown, Connecticut; then, 60 Minutes investigates medical gear sold during Ebola crisis; and, architect Peter Marino calls his tattooed biker look "a decoy."