Сезон 5, серия 8: Chef Ramsay puts the team’s palates to the test in a surprise taste-test challenge. During dinner service in a packed restaurant, tensions always run high. However, when a few celebrities (guest stars Eric McCormack and Robert Patrick) stop by for dinner the intensity really heats up. Who will Chef Ramsay send home this week?