900 Seconds of After School
Сезон 1, серия 2: Taito has remembered his promise to the ancient magician (vampire) Saitohimea. After Gekkou injures Himea, Taito and Gekkou get into a fierce fight. That is when Gekkou's twin brother, Kurenai Hinata, appears. Taito confronts Kurenai Hinata, who was the one reason Taito was separated from Himea nine years ago. Meanwhile, Gekkou appears intent on illing his brother. A fateful battle is about t...