'90s: Clueless in the Kitchen
S24, E2: The celebrity recruits play Hollywood Stars, a '90s-style game show, and the winning team gets an advantage for the next challenge, where they create avocado toast. Then mentors Anne Burrell and Jeff Mauro teach their teams how to prepare Steak Oscar.