'90s: Going Coco-Nuts
S24, E4: The celebrity recruits play Legends of the Hidden Coconut and must solve a recipe puzzle and then cook coconut shrimp with a dipping sauce. Then things get fishy when mentors Anne Burrell and Jeff Mauro teach the celebs how to make seafood curry dishes.