'90s: The Fresh Chefs
S24, E1: Chef Anne Burrell and co-host Jeff Mauro welcome a batch of '90s stars to culinary boot camp. The first challenge is to make a potluck dish so the chefs can choose their teams. Then the recruits have to make elevated versions of classic TV dinners.