A Big Break
Сезон 2, серия 9: Josh and his team continue to find themselves at literal dead ends in their case, work until they unearth game-changing evidence with the help of Jesse Ray Beaumont. Meanwhile, in court, Carol Anne tries to finish the case before she has the baby.