Donkey Hodie A Big Favor for Grampy/A Fair Way to Bounce
S1, E2: Grampy asks Donkey to take Gregory for a walk. The only trouble is, Gregory won't move! Then, Harriett Elizabeth Cow wants the pals to try her new invention, the Bounce-a-rino. How will they decide who bounces first?