A Big Find
시즌 1, 에피소드 1: An elite team investigates the mysteries of the Bermuda Triangle aided by a secret map decades in the making. In this episode, they attempt to unravel the mystery of why 27 US Navy aviators and crew vanished without a trace on the same night in 1945. While searching for the wrecks of the lost planes they uncover a debris field unlike any they have ever seen, and one with historic implications.