A big proposal
S1, E1: Rome needs a trained mayor who knows the city and who loves it as the Romans love it and who better than Carlo Verdone? Signoretti, president of the Lazio region, proposes to Verdone the candidacy for mayor of Rome. Verdone promises to think about it but due to a series of coincidences the news reaches Roberto D'Agostino's ears ... which makes it dramatically public.