T2, E9: While Gordon and Barnes continue cleaning up Gotham, Gordon comes face to face with one of the city’s most dangerous hitmen, Eduardo Flamingo (guest star Raul Castillo). Meanwhile, Nygma and Penguin cross paths again, and Bruce pressures Galavan into handing over the name of his parents’ murderer.