A Bittersweet Grind (Une Mouture Amère)
S1, E5: Just as Dean prepares to give up on what he thinks is a hopeless search for love, he is reunited with Gail, an old flame who restores his belief in romance. Meanwhile, Deb encourages Stewart to change his strict ways and let Lizzie have a supervised date with Joel Zadak.