A Body in the Bay
시즌 1, 에피소드 1: Series premiere. A bizarre 2001 murder in Texas resurrects public interest surrounding NYC real-estate scion Robert Durst, who seeks out filmmaker Andrew Jarecki for an exclusive one-on-one interview.