A Box of Dunkies & Two Squirts of Maple Syrup
S1, E1: Concerned that giving birth has blown out her vagina, Bridgette pursues a former hookup for a comparison test. Meanwhile, she also learns that Rafi, her baby's father, is dating someone new. Series premiere.