A Bright and Cloudless Morning
S3, E18: Captain Strand and the 126 come together when one of their own is trapped after a building explosion. Meanwhile, Owen reflects on his 9/11 experience, T.K. and Carlos come to a decision and Tommy and Julius decide on their future.