Turmoil & Triumph: The George Shultz Years A Call to Service
S1, E1: Episode one introduces George Shultz through the details of his early life; his service as a U.S. Marine; his academic career as a free-market economist at the Massachusetts Institute of Technology; as Dean of the Business School at the University of Chicago; and his early cabinet posts as Secretary of Labor and Treasury under President Nixon.