A Cat, a Girl, and Allergies
Сезон 1, серия 1: Yuuto Amakawa is a normal high schooler with nothing special going on in his life. But when a strange girl visits him on his sixteenth birthday, everything takes a turn for the bizarre. Yuuto’s in for a whirlwind of demons, cat girls, and magic galore!