S1, E1: Walking in the woods, Peter sees a strange car that turns into a huge dinosaur right in front of his eyes! Peter tells this story to his sister Katie and his brother Florian and they all go back to the woods to see this real dinosaur. But on their way Florian gets into trouble and the whole team of Turbozaurs comes to save him!