A Child Is Born With No State of Mind
Сезон 1, серия 1: Hip Hop Uncovered introduces five main contributors (Big U, Deb, Trick Trick, Bimmy and Haitian Jack). They are the unsung heroes of hip hop’s legacy. They are the men and women who worked in the shadows to affect hip hop at the highest levels.