A Cinderella Story
시즌 1, 에피소드 3: A NASA scientist seeks Walter's help to find the matching pair of a red stiletto left behind by a woman he met at a bar. Walter uses the stiletto as the first clue to finding the missing woman but in the process he uncovers her shocking secret that winds up putting his own life in danger. Meanwhile, Willa exposes Leo's dark family secret, but when she tries to make amends with him, she gets herself into even more legal trouble.