A City Called Heaven
S1, E6: Tomas Young learns about the realities of war when Miltenberger’s troop comes under fire. Casualties mount in the rear of the LMTV, as Denomy tries yet again to rescue the stranded platoon. Aguero’s men reckon with the destruction. For Young, this moment marks the beginning of a lifelong struggle, with far-reaching consequences, through which he’ll touch countless lives.